środa, 1 stycznia 2014

LIEBSTER AWARDS

„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”


 Zostałam nominowana przez :
http://a-walk-a-remember.blogspot.com/2013/12/liebster-award.html bardzo dziękuję <3 

1. Jesteś Directioner? Od kiedy?
Tak jestem i od 5 miesięcy
2. Jak masz na imię? Ile lat?
Karolina i 14 
3. Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?
Zawsze lubiłam pisać historyjki... Z wypracowań z polskiego dostawałam nawet dobre oceny, ale to były na temat lektur. Chciałam żeby ktoś czytał moje historie, dlatego postanowiłam zacząć bloga.
4. Ulubiony zespół / piosenkarska / piosenkarz ?
One Direction / Rihanna / nie mam
5. Ulubiony aktor/ aktorka? Dlaczego on/ ona?
Nie mam ulubionej aktorki ani aktora bo się nie interesuje filmami ;)
6. Ulubiona piosenka 
Little Things 
7. Twoje hobby?
Rysowanie
8. Co robisz w wolnym czasie? 
Spotykam się ze znajomymi lub słucham muzyki i pisze bloga i siedzę na portalach, albo rysuję 
9. Skąd czerpiesz pomysły na bloga?
Ze snów. Często mam tak że przyśni mi się jakaś sytuacja i ją rozwijam 
10. Imię twojego pupila?
Abi
11.  Masz rodzeństwo ?
nie :( 


Zostałam nominowana przez drugiego bloga :
 http://harrystyles-fanfictionlovestory.blogspot.com/p/liebster-award.html Bardzo dziękuję <3

1. Jaki masz znak zodiaku? 
Panna
2. W jakich jesteś fandomach? 
Tylko Directioner
3. Twój ulubiony kolor?
Niebieski 
4.Ile masz lat?
14
5.Jakie jest twoje marzenie? 
Jedno z wielu to poznać One Direction 
6. Od kiedy piszesz bloga?
18 grudnia 2013  
7.  Gdzie chcesz pojechać w przyszłości?
Londyn
8.  Jakie znasz języki?
Polski, Angielski i troszeczkę Niemiecki
9.  W jakim kraju chciałabyś zamieszkać?
hym... nie wiem :P
10.  Jesteś bardzo tolerancyjna?
Jestem ;)
11.  Jakie jest Twoje motto?
Nigdy się nie poddawaj :3



 Jeszcze raz bardzo dziękuję wam kocham <33 Za pewnie was już zanudziłam? :D


Moje pytania:
I. Jak masz na imię?
II. Ile masz lat?
III. Ulubiona potrawa?
IV. Masz zwierzątko?
V. Ulubiona piosenka?
VI. Od kiedy jesteś Directioner? Czy nią w ogóle jesteś?
VII. Masz rodzeństwo?
VIII. Co robisz w wolnym czasie?
IX. Do której klasy chodzisz?
X. Czemu piszesz bloga?
XI. Ile masz wzrostu? 


 Blogi które nominuje: 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz