sobota, 17 maja 2014

Współpraca.

Cześć i czołem. ^^

A więc jak wiecie i miałam oprócz tego jeszcze dwa blogi, ale z braku czasu musiałam je usunąć. Strasznie zaniedbałam szkołę, ale jednak nie potrafię przestać pisać. Teraz coraz bliżej wakacje, a moja sprawa w szkole jest dość jasna. Nie chce znowu podejmować się sama nowego bloga ponieważ wiem że to nie wypali dlatego pisze tego posta.

Mam kilka pomysłów, ale chciałabym zobaczyć wasze. KAŻDY kto by chciał pisać ze mną pisać nowego bloga niech napisze do mnie na poczcie oraz w komentarzu zwykłe "Jestem chętna/y" czy coś takiego ;)

W wiadomości chciałabym żebyście napisali:
1. O czym miałaby być ta historia. Chodzi żeby to było streszczenie całej. Tutaj liczy się jak najlepszy pomysł.
2. Bohaterów.
3. Coś o sobie. Nie musicie dużo pisać wystarczy żebym mniej więcej was poznała. :)
4. Coś od siebie. Jakieś pytania, uwagi. Po prostu od siebie.

Oczywiście w różnych sprawach się dogadamy :)
Moja poczta: nicniemafajnie@o2.pl
Zapewnię i tak nikt się nie zgłosi :x

A co do następnego rozdziału to przypominam że będzie jak będzie 40 komentarzy ❤
Kocham was mordki moje ❤ Mam najlepszych czytelników :D

Pozdrawiam xx.

8 komentarzy:

  1. Chciałabym, ale sama mam już bloga, nie wyrobiłabym się. Przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym bardzo chciała z toba prowadzić bloga, ale niestety że w wakacje wyjedzam i nie będzie mnie i raczej nie będę mieć dostępu do internetu więc nie mam jak, a na prawdę z tobą bym chciała :) Zapewnie i tak dużo osob się zgłasza i nie miała bym szans. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nikt sie nie zgłasza. :(
      Rozumiem Cię :)
      I nie mów tak żebyś nie miała bo byś miała :).

      Usuń
  3. Też bym chętnie z tb pisała, ale i tak już mam problemy z nauką... Szkoda, bo jednak w takim blogu mogłabym się w końcu wypisać (myślę że każdy ma taką potrzebę <3 ).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh.. no jednak mam jedno zgłoszenie i nie mam z czego wybierać :c

      Usuń