wtorek, 3 czerwca 2014

Przeczytaj.

Witam was. ♥

A więc dostawałam komentarze że daje za dużą ilość komentarzy na następny rozdział. Postanowiłam że już nie będę pisać "Za 30 komentarzy next" itp. Chociaz jeżeli jest ponad 15 tyś wejść, a bloga czyta na prawdę sporo osób bo mam codziennie podan 100 wejść. Więc jak by tak każdy zostawił komentarz było by miło. Ale wracając do rzeczy to nie napisałam tak i co? Jest po 14 komentarzy?  Teraz nawet 12 bo moje się nie liczą. A jak piszę że za ileś komentarzy następny rozdział to jest ponad 30 nawet ponad 35. Naprawdę pisze bo kocham, ale chciałabym wiedzieć że ktoś to jednak czyta i znać waszą oponie na ten temat. Jak coś robię źle czy coś innego żeby pisać lepiej. A może powinnam przestać pisać?

Powiecie mi dlaczego tak jest? Muszę "wymuszać" komentarze?  Nie chcę.

Jak tak dalej pójdzie to zakończę tego bloga.

Jeżeli czytasz mojego bloga skomentuj to duża motywacja.

Pozdrawiam xx.

11 komentarzy:

  1. Super jest twój blog ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie usówaj tego bloga,bo jest za fajny

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez pisze bloga i możesz mi wiezyć że ja mam max mało komentarzy chociaż wejść jest coraz więcej więc spróbowałam zrobic takie "wymuszanie" na poczatku dałłam 3 komy ale i tak nic i nic tylko przyszła dwa komy dot. zwiastunu i spisu blogów , a blog opuszcza się w czytelnikach i komentarzach. :{ Nie jestes sama. A co do bloga piszesz świetnie i nie licz się z tym czy ktoś to komentuje czy nie bo ja też wiedze ile masz wejsc i naprawde masz wspanialego bloga , ja sie z toba nie liczę pod żadnym względem , mój blog jest do dupy na twoim miejscu cieszyłabym się że wgl ktos ci komentuje bo np. Ty masz po 14 komentarzy pod jednym rozdziałem a ja ledwo co dwa . A bloga proszę nie kończ bo piszesz i masz talent, to widać .

    OdpowiedzUsuń
  4. Inni nie komentują, bo im się nie chce.:c
    Dla mnie twój blog jest świetny! Nie kończ go..;) Pozdrawiam ;* ~Klaudia <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Na prawdę piszesz suuper i przepraszam że nie zawsze komentuje ale nie dlatego że mi się nie podoba tylko dlatego że po prostu nw co mam napisać a blog jest świetny więc proszę nie kończ tego ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Piszesz zajebiście i nie przestawaj jak to Twoja pasja c; Pisz dalej bloga <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pisz dalej bloga ;) wiele osób czyta ale nie każdemy chce sie komentować.

    Natalie ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Pisz dalej. Nie przejmuj się tym, że ludzie nie komentują to wynika z ich lenistwa. Sama pisze bloga i spróbowałam "wymuszania" komentarzy na początek dałam 5 kom, a napisała wszystkie jedna osoba. Piszesz świetnie wręcz cudownie dlatego się nie poddawaj.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedys juz pisałam. To że nie komentują to z lenistwa, ale czytają. Albo przeczytają i zapomną. Jeżeli kochasz pisać to pisz bo Ci to naprawdę wychodzi genialnie. ;) Mam nadzieje że nie zakonczysz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoj blog zawsze jest ge-niall-ny!!!

    OdpowiedzUsuń