poniedziałek, 10 marca 2014

:c smutna wiadomość :c

A więc tak jak wcześniej wspominałam niestety zawieszam bloga. Na razie nie będzie rozdziałów chociaż mam na nie pomysły, które mi się bardzo podobają, ale jak nikt nie czyta to nie będę pisać.. Dla siebie nie muszę. Również przez szkołę. Mam dużo do nadrobienia i w ogóle. No smutno mi z tego powodu, ale jak widać muszę tak zrobić. Jak uda mi się napisać next to dodam, ale też nie chce żebyście wiecznie czekali. Więc do zobaczenia i pamiętajcie KOCHAM WAS MOCNO ❤❤ ! Mam nadzieję że mimo wszystko nie opóścice mnie? :)

Mam pomysł na następnego i raczej go założe, ale nie teraz. Chyba ze tak źle pisze że lepiej nie? ;P Pamiętajcie jeszcze o drugim blogu. (Link po prawej stronie) pozdrawiam xx. 

16 komentarzy:

  1. Pisz! Wszyscy go czytają, no ale wież... no.... nikomu pewnie nie chce się pisać kom. :( Pisz dalej, pamiętaj, są zawsze jakieś osoby, które kochają i czytają tego bloga! Np. JA :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisz... *.*
    JJ

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju nie zawieszaj bloga twoje opowiadanie jest mega <3 nie wytrzymam bez czytania go kurcze chce wiedzieć co sie będzie dzialo w nastepnych rozdziałach kocham strasznie czytac i to jest jedno z moich ulubionych proszę nie zawieszaj :( no ale znowu to jest twoja decyzja :/ szkoda <3<3<3<3<3 wiesz ze ja będę czekać na kazdy jeden rozdział <3<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisz dalej :*
    Ale pisz przede wszystkim wtedy kiedy masz na to ochotę ;)
    Naprawdę szkoda że nie chcesz dalej pisać, ale to twoja decyzja i my możemy ja tylko zaakceptować lecz chcę żebyś wiedziała, że robimy to z bólem serca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie......
    To straszne....
    Załamie się....
    Dostane depresji...
    Płacze...
    Wiedz, że i tak będe wchodzić tu codziennie i sprawdzać czy jest nowy rozdział. Zapewne jak wiele innych osób.
    KOCHAMY TO CO PISZESZ. . .! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju tu mnie zaskoczyłaś :'(
    Mam nadzieję ,że kiedyś wrócisz na tego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zobacz masz ponad 11,000 wyświetleń chcesz to tak po prostu zostawić ??? Ale to nie wyświetlenia są ważne, tylko czytelnicy.

    Piszesz na prawdę genialne opowiadania!!! <3

    Przemyśl tą decyzje, nie zostawiaj nas!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Nieeeee ;(((( / Gorzka Czekolada ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Wczoraj i dziś czytałam wszystkie rozdziały i doszłam do wniosku, że Ty po prostu musisz pisac dalej bo mnie totalnie wciągnęło i nie mogę się doczekać kolejnego!!!
    Pozdrawiam i życzę dużo weny na pisanie jak i również dużo wsparcia z naszej strony jako czytelników, bo po prostu ten imagin zwala z nóg!!!
    No to buźki =*

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda :( Kocham twoje opowiadanie !! Przemyśl to :) Zobacz ile osób pisze może nie jest ich 50 czy coś takiego, ale jednak są. Znam blogi gdzie jest po 0 komentarzy. Na prawdę przemyśl to. Jak to lubisz to pisz i nie patrz na innych. Zapewnie czyta to mega dużo osób tylko nie chce im się komentować zrozum. My cie kochamy i chcemy dalej ! Prawda czytelnicy?! Ja wiem że tak dlatego napisz i jeszcze chcesz w takim momencie zostawić?! :(((
    Czekam na next :**

    OdpowiedzUsuń
  12. Pisz dalej ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Proszę nie kończ !!!!!!! Nie ważne że na rozdział będziemy czekać długo , ważne że ty będziesz ten rozdziała pisać !!!!!!!!
    ***Paula***

    OdpowiedzUsuń
  14. Zrób sobie tylko przerwe błagaam ! Masz taleent..aale masz racje szkoła ważniejsza..:) Ja zawszę będę czekać na twój powrót <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiem, że już komentowałam ten rozdział, ale zapomniałam napisać, że bardzo mi się podoba nowy nagłówek. :)

    OdpowiedzUsuń