poniedziałek, 14 lipca 2014

Dziękuje/pożegnanie.

Więc chciałabym wam wszystkim podziękować za to że ze mną wytrzymaliście tyle i czytaliście moje wypociny. Wiele razy myślałam aby wszczesniej zakończyć jednak nie potrafiłam ;) Wiem ze mnie nienawidzicie za to że Patrycja nie żyje jednak taka była moje wizja.

Myśle nad nowym blogiem. Czytał by ktoś? :)

Chciałabym sie z moimi najlepszymi czytelnikami pożegnać. Kocham was <3 kończę Bloga z 29 tys wyświetleń :') nie myslalabym nigdy ze tyle ich będzie ;) 
Wiec to koniec :'( 

Możliwe ze sie jeszcze spotkamy na innym blogu :3 

4 komentarze:

  1. Ja bym czytała nowego bloga. Ja by coś to mnie poinformuj na tt ( @niall_horan_pl ) Loffciam

    OdpowiedzUsuń
  2. Normalne że będę czytać nowego bloga!! Mam nadzieję że będziesz pisać :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście że będę czytać nowego bloga

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisz nowy o kim i czym on bedzie hah
    Naprawde to bylo piekne opowiadanie kocham i pozdrawiam :) <333333 !!!!!

    OdpowiedzUsuń